Статті (ПтаОМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (ПтаОМ) за Ключові слова "взаємодія вчителя й учнів"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Структуризація навчальної діяльності як фактор якості шкільної мовно-літературної освіти(Уманський державний педагогічний інститут, 2020) А.Л. Ситченко; В.М. Баденкова; І.А.КорнієнкоАвтори мають на меті наукове обґрунтування структурованого навчання як чинника якості мовно-літературної освіти; завданнями дослідження є поглиблення уявлень про структуризацію розумових дій як головну ознаку технологізованого навчання, висвітлення можливостей впливу структурованого навчання на якість мовно-літературної освіти. Йдеться про структурування не лише змісту виучуваного матеріалу, а й розумових дій учнів, спрямованих на його засвоєння. Застосовуються теоретичні методи дослідження: аналіз і синтез фахових джерел, узагальнення та систематизація здобутих результатів.