Статті (ФКтаС)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (ФКтаС) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 61
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Історія створення та первинний розвиток форм, методів, аспектів навчання основам фізичної культури(Харківська державна академія фізичної культури, 2008) Лелека Віталій МиколайовичУ статті висвітлена історія виникнення, початковий розвиток форм, методів, теорій та систем навчання фізичній культурі на різних етапах існування суспільства, еволюція фізичної культури стародавніх часів. Розкриті методи навчання розвитку сили, спритності та витривалості. Відмічено, що люди того часу були надзвичайно спритними, загартованими, стійкими до знегод; відрізнялися добре розвиненою мускулатурою, пропорційним розвитком тіла. Простежена важлива деталь: тривалість і безперервність фізичної підготовкиДокумент Педагогічні аспекти професійної діяльності викладачів кафедр військової підготовки в залежності від їх фізичного розвитку(2008) Лелека Віталій МиколайовичВ статті розглянуті чинники погіршення здоров'я викладачів кафедр військової підготовки в процесі військово-педагогічної діяльності. Визначені складові фізичного здоров'я та педагогічні аспекти направленої дії на фізичний розвиток викладачів кафедр військової підготовкиДокумент Теоретичне обгрунтування проблеми здорового способу життя викладачів кафедри військової підготовки(РВВ "Вежа" Волинського національного університету імені Лесі Українки, 2008) Лелека Віталій МиколайовичУ статті викладено теоретичне обгрунтування проблеми здорового способу життя викладачів кафедр військової підготовки. Визначено поняття "здоров'я" та "здоровий спосіб життя" і показано їхній вплив на професійну діяльність викладачів кафдер військової підготовкиДокумент Методика навчання метанню гранат майбутніх учителів з початкової військової підготовки(2009) Лелека Віталій МиколайовичУ статті висвітлена методика навчання, техніка виконання метання гранат на дальність та на точність майбутніх учителів з початкової військової підготовки. Розкрито практичні вправи для вдосконалення техніки метання гранат в системі початкової військової підготовкиДокумент Нормативно-правові акти як гарант безпеки занять з фізичної культури в галузі освіти(2009) Лелека Віталій Миколайович; Кудрявцев Сергій ДмитровичУ статті розглянуто питання необхідності застосування нормативно-правових актів у галузі фізичної культури.Документ Спеціальна фізична підготовка майбутніх учителів з початковоі військової підготовки(2010) Лелека Віталій МиколайовичВ статті представлені результати наукового пошуку експериментальної методики навчання спеціальної фізичної підготовки, який надасть новий імпульс розвитку фізичних здібностей майбутніх учителів з початкової військової підготовкиДокумент Педагогічна компетентність майбутніх учителів із початкової військової підготовки та мотиваційні аспекти їх формування як особистості(2011) Лелека Віталій МиколайовичУ статті розкрито питання щодо мотиваційних аспектів формування особистості майбутніх учителів із початкової військової підготовки та запропоновано основні елементи їх педагогічної компетентностіДокумент Техніка й методика навчання спеціальним рухам по вузьким опорам та проходам під час долання елементів єдиної смуги перешкод(2011) Лелека Віталій МиколайовичВ статті розкриті практичні вправи для вдосконалення техніки проходження елементів єдиної смуги перешкодДокумент Науково-методичні аспекти вдосконалення професійної компетентності вчителів із початкової військової підготовки(2011) Лелека Віталій МиколайовичУ статті розкрито питання фахової підготовки вчителів початкової військової підготовки, зокрема розвитку їхньої професійної компетентності, різноманітні наукові підходи до проблеми професійної компетентності вчителяДокумент Теоретичне обгрунтування практичного навчання за умов науково-дослідної роботи викладача предмета "Захист Вітчизни"(2012) Винограденко Едуард Віталійович; Лелека Віталій МиколайовичВ даній статті теоретично обгрунтовується значення практичного навчання при вивченні предмета "Захист Вітчизни"; висвітлюються передумови успішної та ефективної реалізації науково-дослідної роботи викладачівДокумент Проблема використання інноваційних технологій викладання легкої атлетики в інститутах фізичної культури та спорту(ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди", 2012) Лелека Віталій МиколайовичСтаття присвячена питанням використання інноваційних методів навчання та викладання легкої атлетики в інститутах фізичної культури та спорту. Досліджується стан використання інноватики та проблема використання методів навчання під час викладання. Розглядається зміст та основні напрямки використання інноваційних методів під час викладання дисципліни "Легка атлетика"Документ Сучасні проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання, здоров'я і професійної підготовки студентської молоді(2014) Лелека Віталій МиколайовичУ статті розглянуто основні проблеми розвитку фізичного виховання, здоров'я і професійної підготовки студентів, окреслено актуальні питання вдосконалення системи фізичного виховання студентської молоді в УкраїніДокумент Проблеми вдосконалення фізичної та технічної підготовки бігунів на середні дистанції(2014) Лелека Віталій МиколайовичСтаття присвячена пошуку найбільш ефективних засобів та методів вдосконалення фізичної та технічної підготовки бігунів на середні дистанції, визначення оптимального підходу до проблеми загальної підготовки бігунівДокумент Проблеми вдосконалення фізичної та технічної підготовки бігунів на середні дистанції(2014) Лелека Віталій МиколайовичСтаття присвячена пошуку найбільш ефективних засобів та методів вдосконалення фізичної та технічної підготовки бігунів на середні дистанції, визначення оптимального підходу до проблеми загальної підготовки бігунівДокумент Сучасні проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання, здоров'я і професійної підготовки студентської молоді(2014) Лелека Віталій МиколайовичУ статті розглянуто основні проблеми розвитку фізичного виховання, здоров'я і професійної підготовки студентів, окреслено актуальні питання вдосконалення системи фізичного виховання студентської молоді в УкраїніДокумент Необхідність невідкладного створення в кожному адміністративному районі сучасного центру військово-прикладних видів спорту(Видавництво МНУ ім. В.О. Сухомлинського, 2016) Лелека Віталій; Федотовський Павло; Винограденко ЕдуардУ статті розглянуто обгрунтування невідкладного створення в кожному адміністративному районі сучасного центру із військово-прикладних видів спорту з метою підвищення рівня фізичної та моральної підготовки молоді до захисту ВітчизниДокумент Групи та рівні мотиваційного прагнення студентської молоді до навчання у вищому навчальному закладі на кафедрі військової підготовки(2017) Бахтін Анатолій; Лелека ВіталійСтаття присвячена мотиваційним аспектам студентської молоді щодо оволодіння майбутньою професією за спеціальністю. Визначені групи мотивів навчання та рівні мотиваційного прагнення студентської молоді до навчання у вищому навчальному закладі на кафедрі військової підготовки із врахуванням особливостей закінчення попереднього навчального закладу та місця проживанняДокумент Шляхи та засоби формування патріотизму студентської молоді у позанавчальній виховній діяльності(2019) Лелека Віталій МиколайовичУ статті висвітлені гострі проблеми національно-патріотичного виховання студентів. Проаналізована роль вищого навчального закладу у формуванні світоглядних і громадянських якостей особистості, які проявляються в усвідомленні своєї духовної, історичної, національної, культурної та іншої приналежності до Вітчизни, як вищого принципу функціонування. Розглянуто шляхи та засоби формування патріотизму студентської молоді у поза навчальній виховній діяльності. Проаналізовано умови застосування активних методів та форм патріотичного виховання, спрямованих на моральний і духовний світогляд студентської молоді. Визначені найбільш ефективні методи формування патріотизму як шляхи впливу на почуття молоді, волю та свідомість.Документ Вплив різновидів тренувальних програм на динаміку силових здібностей студентської молоді засобами силового фітнесу(Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2019) Лісенчук Г. А; Славітяк О.С.; Грохович О.М.У роботі відображені результати досліджень, показників тренувального навантаження сту-дентів на тренувальних заняттях силовим фітнесом. Рівень силових можливостей організму учасників в заданих вправах визначали методом контрольного тестування. Контроль досліджуваних показників проводився на протязі 4-х місяців підготовки з інтервалом в один місяць. В результаті досліджень було встановлено, що величина параметрів показників силового навантаження і характер їх зміни, в умовах ідентичності рівня тренованості спортсменів і структури тренувального заняття, залежать від особливос-тей програм тренування (в даному дослідженні – від варіативної послідовності застосування базових і формуючих вправ). Виявлено, що застосування в процесі тренувальної діяльності саме експерименталь-ного комплексної програми з поперемінним пріоритетним використанням базових і формуючих вправ на протязі не більше 2-х мікроциклів, надає найбільш істотний позитивний вплив на збільшення параметрів силових показників (в середньому на 26,5% р<0,05)) студентів на даному етапі підготовки.Документ Порівняльний аналіз психомоторних характеристик молодших школярів з вадами слуху і з нормальним слухом(Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2020) Лісенчук Геннадій; Хмельницька Ірина; Крупеня Світлана; Жигадло ГеннадійУзагальнення даних спеціальної літера тури і досвіду провідних фахівців показало, що урахування психомоторних особливостей дітей молодшого шкільного віку з депривацією слуху дозволить використовувати методичний принцип акцентованого впливу на їх когнітивні функції. Мета дослідження – порівняти характеристики психомоторики школярів 7–10 років з вадами слуху і їх однолітків з нормальним слухом. Методи дослідження: узагальнення даних науково-методичної літератури; психофізіологічні методи; математична статистика. Проведено тестування психофізіологічних характеристик 59 слабочуючих і 111 здорових школярів 7–10 років. Психомоторні характеристики дітей визначалися за допомогою автоматизованої системи «Індивід». Результати дослідження та ключові висновки: Вік 9 років є найбільш сприятливим для розвитку психофізіологічних показників дітей зі слуховою депривацією, а для дітей з нормальним слухом –вік 8–9 років. Порівняльний аналіз психомоторних показників школярів 7–10 років з вадами слуху і практично здорових школярів з нормальним слухом показав, що за розвитком усіх психофізіологічних якостей, за винятком зорової пам’яті, діти зі слуховою депривацією достовірно відстають від здорових дітей: за сенсомоторними реакціями на 26 балів, обсягом уваги –23 бали, швидкістю переключення уваги – 25 балів, реакцією на об’єкт, що рухається – 26 балів, стійкістю до стомлення – 28 балів, сприйманням часу – 27 балів, урівноваженістю нервових процесів – 36 балів (p<0,05), за винятком зорової пам’яті, різниця у показниках якої – 1 бал – статистично незначуща (p>0,05)