Статті (ПтаОМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (ПтаОМ) за Автор "Корнієнко І.А. = Korniienko I. A."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ПРОФЕСІЙНА СУБ’ЄКТНІСТЬ ЯК ЧИННИК СТУДЕНТОЦЕНТРОВАНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ(КВНЗ "Херсонська академія неперервної освіти", 2024) Кузьменко Ю.В. = KuzmenkoYu.V.; Ситченко А.Л. = Sytchenko A. L.; Корнієнко І.А. = Korniienko I. A.У статті розкривається поняття суб’єктності професійної підготовки фахівців якпровідного чинника студентоцентрованого навчання. Актуалізуються основні інструменти вищої освіти –освітня програма, навчальний план і навчальні дисципліни у зв’язку зрезультатами навчання, які мають індивідуальний компетентнісний характер ієкатегорією студентоцентрованої освіти. Основним напрямком суб’єктного навчання вчені визначають персональну освітню траєкторію студента, що втілюється в індивідуальному навчальному плані за активної участі кожного зацікавленого здобувача вищої освіти, який усвідомлює себе повноправним учасником навчального процесу. Можливість індивідуального вибору компонентів змісту навчання єпоказником відкритості вищої освіти та її гуманістичного характеру.Стосовно підготовки бакалаврів-філологів підкреслюється потреба формування в них власної мовознавчої та літературознавчої концепції, свідомих поглядів на мовні й літературно-художні явища, розвиток здатності до самостійного об’єктивного аналізу та готовностідообґрунтованого пояснення наукових і художніх текстів. Суб’єктно-смисловий обмін між майбутніми вчителями української мови і літератури вважається ключовим чинником свідомого ставлення здобувачів вищої освіти до національних цінностей, гуманітарних пріоритетів, педагогічної професії, життєвих смислів та уявлень про індивідуально вагомі йсуспільно відповідальні морально-естетичні ідеали.Формування у студентів суб’єктного досвіду діяльності пов’язується з виконанням проблемних завдань, проєктним навчанням, у процесі якого відбуваються широкі міжособистісні комунікації й реалізується партнерська взаємодія всіх зацікавлених осіб. Суб’єктна спрямованість навчання передбачає опору на сформовані у студентів компетентності й водночас цілеспрямований розвиток їхпід час засвоєння навчальних дисциплін, унаслідок чого відбуваються особистісні трансформації суб’єктів навчального процесу.