Логотип репозиторію
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Soloviova M. V."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Формування іміджу кафедри журналістики, реклами та PR-технологій НУК імені адмірала Макарова в науковому та освітньому середовищі
    (НУК, 2024) Соловйова М. В.; Soloviova M. V.; Філатова О. С.
    У кваліфікаційній роботі здійснено дослідження процесу формування іміджу кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова в науковому та освітньому середовищі. Робота охоплює теоретичні та практичні аспекти створення позитивного іміджу наукових установ, а також роль сучасних медіа у підтримці цього іміджу. Перший розділ роботи містить теоретичні основи дослідження іміджу наукової установи, включаючи основні концепції іміджу, вплив цього іміджу на освітньо-науковий процес, а також використання нових медіа для підтримки іміджу. У цьому розділі також аналізуються чинники, що впливають на формування іміджу в контексті вищої освіти та науки. Другий розділ присвячений розробці стратегії формування позитивного іміджу кафедри журналістики, реклами та PR-технологій. Описано основні аспекти стратегічного підходу до створення іміджу кафедри, методи подолання слабких сторін іміджу, а також впровадження інноваційних методів комунікації для підтримки іміджу кафедри серед студентів, науковців та широкої аудиторії.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук