Логотип репозиторію
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Sobol M. O."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Організація PR-кампанії для залучення спонсорів у волонтерську сферу
    (НУК, 2024) Соболь М. О.; Sobol M. O.; Гінкевич О. В.
    Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню організації PR-кампанії для залучення спонсорів у волонтерську сферу. У роботі розглянуто теоретичні аспекти PR, методи та стратегії залучення спонсорів, а також практичний досвід організації PR-кампаній у волонтерстві. Автор аналізує сучасні тенденції та підходи в PR-діяльності для залучення фінансування в соціальні ініціативи, а також надає практичні рекомендації щодо ефективної реалізації таких кампаній. Перший розділ роботи зосереджений на теоретичних аспектах PR, включаючи основні поняття, засади та сучасні тенденції у сфері PR для залучення спонсорів у волонтерські проекти. Досліджуються як традиційні, так і інноваційні методи залучення фінансування, особливо в умовах соціальних змін та глобалізації. Другий розділ фокусується на практиці створення та реалізації PR-кампанії для залучення спонсорів у волонтерські ініціативи. Визначаються етапи розробки стратегії, вибір ефективних інструментів для досягнення цілей, а також оцінка результативності проведених кампаній. У висновках роботи підкреслюється важливість належної організації PR-кампаній для залучення спонсорів у волонтерській сфері та даються рекомендації щодо підвищення ефективності таких ініціатив.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук