Логотип репозиторію
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Proskurin A. Yu."

Зараз показуємо 1 - 13 з 13
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Experimental and theoretical determination of gas turbine engine blades vibration charaсteristics
    (2022) Tkach M. R.; Kulishov S. B.; Morhun S. O.; Polischyk V. A.; Halynkin Yu. M.; Proskurin A. Yu.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Transport power plants with rotary piston air engines
    (2020) Mytrofanov O. S.; Proskurin A. Yu.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Аналіз впливу антифрикційної присадки на величину механічних втрат роторно-поршневого двигуна
    (2023) Митрофанов, О. С.; Познанський, А. С.; Проскурін, А. Ю.; Mitrofanov O. S.; Poznansky A. S.; Proskurin A. Yu.
    Наведено результати експериментальних досліджень впливу антифрикційної присадки Multi-Tech-Conditioner до мастила на зміну потужності механічних втрат роторно-поршневого двигуна із шарнірно-кулачковим механізмом руху. Дослідження спрямовані на вирішення проблеми зниження механічних втрат та підвищення ефективності перетворення потенційної енергії стиснутого робочого тіла. Установлено позитивний вплив додавання антифрикційної присадки Multi-Tech-Conditioner до масла на зміну потужності механічних втрат, а саме зниження втрат складає 11,8 % на всьому експлуатаційному діапазоні зміни частоти обертання ротора.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Аналіз впливу антифрикційної присадки на величину механічних втрат роторно-поршневого двигуна
    (2023) Митрофанов О. С.; Познанський А. С.; Проскурін А. Ю.; Mitrofanov O. S.; Poznansky A. S.; Proskurin A. Yu.
    Наведено результати експериментальних досліджень впливу антифрикційної присадки Multi-Tech-Conditioner до мастила на зміну потужності механічних втрат роторнопоршневого двигуна із шарнірно-кулачковим механізмом руху. Дослідження спрямовані на вирішення проблеми зниження механічних втрат та підвищення ефективності перетворення потенційної енергії стиснутого робочого тіла. Установлено позитивний вплив додавання антифрикційної присадки Multi-Tech-Conditioner до масла на зміну потужності механічних втрат, а саме зниження втрат складає 11,8 % на всьому експлуатаційному діапазоні зміни частоти обертання ротора.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Аналіз механічних втрат роторно-поршневого двигуна 12РПД 4,4/1,75
    (2022) Митрофанов, О. С.; Проскурін, А. Ю.; Познанський, А. С.; Mytrofanov, O. S.; Proskurin A. Yu.; Poznanskyi, A. S.
    Наведено результати експериментальних досліджень потужності механічних втрат роторно-поршневого двигуна перспективної конструкції з шарнірно-кулачковим механізмом перетворення руху. Експериментальні дослідження спрямовані на вирішення проблеми підвищення ефективності перетворення потенційної енергії стиснутого робочого тіла в механічну роботу. Експериментально встановлені кількісні значення складових потужності механічних втрат роторно-поршневого двигуна (втрати на тертя та втрати, пов’язані з здійсненням насосних ходів) в залежності від основних експлуатаційних параметрів двигуна (оберти та робочий тиск у впускному ресивері).
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Аналіз напрямків модернізації паливної апаратури сучасних ДВЗ
    (2019) Проскурін А. Ю.; Деревйов О. А.; Кривошея В. Ю.; Паламарчук В. В.; Proskurin A. Yu.; Dereviov O. F.; Kryvosheia V. Yu.; Palamarchuk V. V.
    Проведено аналіз напрямків модернізації паливної апаратури сучасних ДВЗ. Визначено основні конструктивні недоліки. Установлено, що одним з перспективних напрямків удосконалення паливної апаратури є перехід з механічного на електронне управління, яке дозволяє оптимально регулювати тиск і характеристику упорскування, здійснювати багатофазну подачу.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Вдосконалення конструкції форсунок акумуляторних систем подачі палива суднових ДВЗ
    (2019) Проскурін А. Ю.; Базарніков Є. В.; Гордєєв А. В.; Proskurin A. Yu.; Bazarnikov Ye. V.; Hordieiev A. V.
    Проведено аналіз сучасних форсунок акумуляторних систем подачі палива суднових ДВЗ. Визначено основні конструктивні недоліки. Установлено, що одним з варіантів усунення недоліків роботи форсунок є удосконалення голки з виключення натягу і різьблення в з'єднанні і з'єднання голки з поршнем з малим зазором.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Вдосконалення системи управління подачею палива дизельних двигунів
    (2021) Личко Б. М.; Макаренко О. С.; Проскурін А. Ю.; Резанов І. О.; Пінчук П. О.; Lychko B. M.; Маkаrenko О. S.; Proskurin A. Yu.; Rezanov І. О.; Pinchuk P. O.
    Розглянуто ряд технічних рішень щодо підвищення паливної економічності дизельних двигунів шляхом вдосконалення системи управління подачею палива. Запропоновано реалізувати мультиуприскування яке дозволить оптимізувати спалювання палива в циліндрі, а, отже, підвищує індикаторний ККД. Не потрібні складні пристрої перетворення і накопичення енергії в короткі про-міжки часу, що спрощує пристрій паливоподачі та підвищує його надійність.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Загальні положення математичної моделі плавучого виробництва з видобутку сірководню з глибин Чорного моря та отриманням водню
    (2019) Проскурін А. Ю.; Галинкін Ю. М.; Проскуріна О. О.; Proskurin A. Yu.; Halynkin Yu. M.; Proskurina O. O.
    Визначено принциповий склад плавучого виробництва з видобутку сірководню, отримання водню, безпечного акумулювання та транспортування водню, що складається з низки систем та підсистем Розроблена математична модель плавучого виробництва водню, яка заснована на системі балансових рівнянь.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Оптичні методи неруйнівного контролю деталей суднових двигунів
    (2019) Ткач М. Р.; Проскурін А. Ю.; Галинкін Ю. М.; Золотой Ю. Г.; Tkach M. R.; Proskurin A. Yu.; Halynkin Yu. M.; Zolotoy Yu. H.
    Удосконалено комплект обладнання, для визначення резонансних частот деталей суднового машинобудування методом лазерної спекл-інтерферометрії. Зазначене обладнання використано при виконання шести етапів госпрозрахункової науководослідної теми, результати досліджень передані замовнику. Зазначене обладнання використано при виконання госпрозрахункової науководослідної теми та при виконанні перевірочних дослідів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Підвищення ефективності використання газового палива в суднових ДВЗ шляхом застосування форкамерно-факельного запалювання
    (2019) Проскурін А. Ю.; Єльніков Д. О.; Дяківська К. В.; Proskurin A. Yu.; Yelnikov D. O.; Diakivska K. V.
    Пропонується модернізувати дизельний двигун на дизельно-газовий двигун, який дозволяє шляхом простої заміни системи паливоподачі і підключення системи форкамерно-факельного запалювання переводити двигун на роботу з газового або дизельного циклу.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Підвищення ефективності ДВЗ малотоннажних суден застосуванням добавок синтез-газу
    (2018) Ткач М. Р.; Тимошевський Б. Г.; Митрофанов О. С.; Познанський А. С.; Проскурін А. Ю.; Tkach M. R.; Tymoshevskyy B. G.; Mytrofanov O. S.; Poznanskyi A. S.; Proskurin A. Yu.
    При використанні альтернативних палив у ДВЗ, в першу чергу необхідно враховувати їх фізико-хімічні властивості, які вносять значні корективи в спосіб організації робочого процесу і суттєво впливають на ефективні та екологічні показники двигуна й всієї енергетичної установки в цілому. Представлені результати досліджень роботи двигуна 4Ч 10,16/9,1 з іскровим запалюванням і зовнішнім сумішоутворенням при роботі на етанолі з добавками синтез-газу. Отримано індикаторні діаграми й діаграми зміни температури газів у циліндрі двигуна при роботі на етанолі та з добавкою синтез-газу. Встановлено, що зростання індикаторного ККД двигуна з іскровим запалюванням на 10,5% досягається при величині масової добавки синтез-газу до етанолу 1...10% за рахунок підвищення коефіцієнта надлишку повітря α до 0,98…1,2 при згорянні суміші етанолу та синтез-газу (для етанолу – 0,85…0,95), що приводить до зменшення теплових втрат, зниження температури відпрацьованих газів і скорочення викидів токсичних речовин, при цьому зростання величини добавки синтез-газу призводить до зростання індикаторного ККД двигуна. Досліджено, що добавка синтезгазу до етанолу зменшує загальну тривалість згоряння суміші на 45% і покращує екологічні показники роботи двигуна
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Підвищення ефективності роботи системи живлення газодизельних двигунів
    (2021) Проскурін А. Ю.; Довбенко М. М.; Цуркан І. О.; Матвеєв В. В.; Куліков А. М.; Proskurin A. Yu.; Dovbenko M. M; Tsurkan I. O; Matveiev V. V.; Kylikov A. M.
    Запропоновано модернізувати систему подачі газового палива, яка забезпечує високі економічні та експлуатаційні показники роботи двигунів. Паливна система дозволяє забезпечити роботу на рідкому і газоподібному паливі, забезпечує сприятливу послідовність введення різних палив в камеру згоряння при роботі в режимі газодизеля. Автоматично погоджує кількість палива, що подається з режимом роботи газодизеля за рахунок штатного регулятора частоти обертання, підвищує рівномірність розподілу газоподібного палива по циліндрах.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук