Логотип репозиторію
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Poroshyna T. S."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Організація рекламної кампанії в інтернеті (на прикладі «Roshen»)
    (НУК, 2024) Порошина Т. С.; Poroshyna T. S.; Гінкевич О. В.
    У кваліфікаційній роботі досліджено особливості організації рекламної кампанії в інтернеті на прикладі діяльності кондитерської корпорації «Roshen». Розкрито теоретичні засади цифрового маркетингу, визначено основні принципи інтернет-реклами, проаналізовано різницю між аудиторіями традиційних медіа, а також охарактеризовано сучасні інструменти онлайн-просування, зокрема соціальні мережі, контекстну рекламу (Google Ads, Facebook Ads) та веб-сайт компанії. У другому розділі проведено аналіз рекламних кампаній, реалізованих «Roshen» в онлайн-середовищі, оцінено їх ефективність та комунікативну результативність. У третьому розділі запропоновано власну концепцію рекламної кампанії для «Roshen» з урахуванням цілей, цільової аудиторії та вибору найбільш релевантних цифрових платформ. Робота поєднує теоретичний аналіз із практичними рекомендаціями для покращення цифрової присутності бренду в медіа-просторі.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук