Логотип репозиторію
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kariakin Denys"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Створення ігрових тренажерів для розвитку пам'яті
    (НУК, 2024) Карякін Денис Юрійович; Kariakin Denys; Худякова І. М.
    Магістерська робота присвячена розробці ігрового тренажера для розвитку пам’яті, спрямованого на вирішення актуальних проблем сучасного інформаційного суспільства, зокрема кліпового мислення та погіршення пам’яті у молодого покоління. У теоретичній частині роботи проведено аналіз феномену кліпового мислення, його формування під впливом цифрових технологій і соціальних мереж, а також його впливу на когнітивні процеси. Висвітлено результати досліджень, які підтверджують зниження рівня пам’яті у сучасної молоді через фрагментарне засвоєння інформації та цифрову перевантаженість. Практична частина роботи присвячена створенню ігрового тренажера на основі платформи Unity. Результати роботи мають практичне значення і можуть бути використані для освітніх, реабілітаційних та розважальних цілей. Наукова новизна полягає у створенні інтерактивного інструменту, який інтегрує когнітивні ігри для подолання негативних наслідків кліпового мислення.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук