Логотип репозиторію
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Heno D."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Роль соціальної відповідальності у брендингу підприємств України в умовах війни
    (НУК, 2024) Гено Д. С.; Heno D.; Рогов В. Г.
    Гено Д. С. «Роль соціальної відповідальності у брендингу підприємств України в умовах війни» магістерська робота на здобуття другого ступеня вищої освіти «магістр». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, 2024. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування та розробка теоретико-методичних положень і практичних рекомендацій щодо інтеграції соціальної відповідальності у стратегічний брендинг підприємств України в умовах військового конфлікту. У кваліфікаційній роботі розкрито концептуальні основи соціальної відповідальності підприємств; досліджено еволюцію підходів – від традиційного CSR до ESG-парадигми; проаналізовано значення соціальної відповідальності для екологічного, соціального та управлінського аспектів брендингу. Особливу увагу приділено інтеграції ESG у брендинг як стратегічного інструменту підвищення конкурентоспроможності та формування довіри споживачів і інвесторів. Досліджено адаптацію українських підприємств до умов війни, зокрема інноваційні підходи до управління бізнес-процесами, трансформацію стратегій розвитку та роль соціально відповідальних ініціатив у зміцненні бренду під час кризи. Розроблено економіко-математичну модель оцінки ефективності ESG-стратегії підприємства під час війни і розроблено рекомендації щодо впровадження та оптимізації ESG-стратегій, ефективної комунікації соціально відповідальних ініціатив підприємств в сучасних умовах повномасштабної війни.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук