Логотип репозиторію
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Gogorenko Oleksiy"

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Possibilities for Improving the Cooling Systems of IC Engines of Marine Power Plants
    (2022) Moshentsev Yuryi; Gogorenko Oleksiy; Dvirna Olha
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Rational Liquid Cooling Systems of Internal Combustion Engines
    (2022) Moshentsev Yuryi; Gogorenko Oleksiy; Dvirna Olha
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    The development of long-range heat transfer surfaces for marine diesel engine charge air coolers
    (2021) Kuznetsov Valerii; Gogorenko Oleksiy; Kuznetsova Svetlana
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Залежності для визначення коефіцієнтів тепловіддачі та опору повітря для теплообмінників із трубчасто-пластинчастої поверхні теплообміну
    (ХНАДУ, 2024) Мошенцев Ю. Л.; Гогоренко О. А.; Немченко А. В.; Moshentsev Yuryi; Gogorenko Oleksiy; Nemchenko Andrii
    Запропоновано нові залежності для визначення коефіцієнтів тепловіддачі та коефіцієнтів опору повітря для трубчасто-пластинчастої поверхні теплообміну. Досліджено їх точність і ефективність у широкому діапазоні режимів. Установлено, що максимальна похибка визначення температури повітря за запропонованою залежністю не перевищує 0,3 oC для всього досліджуваного діапазону, похибка визначення аеродинамічного опору не перевищує 8 %, що свідчить про високу точність моделювання. Така точність гарантує можливість застосування запропонованих залежностей для інженерних розрахунків.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Порівняння показників газообміну двотактного двигуна з іскровим запалюванням у процесі зовнішнього та внутрішнього сумішоутворення
    (ХНАДУ, 2023) Корогодський В. А.; Гогоренко О. А.; Лісовал А. А.; Матиско О. О.; Журавель О. А.; Korohodskyi Volodymyr; Matysko Oleksii; Zhuravel Oleg; Gogorenko Oleksiy; Lisoval Anatolii
    Перехід від зовнішнього до внутрішнього сумішоутворення потребує коригування організації процесів газообміну. Проведено експериментальні дослідження двигуна 1Д 8,2/8,7 з іскровим запалюванням з карбюратором та безпосереднім впорскуванням палива (БВП) для організації розшарованого паливоповітряного заряду (РППЗ) та розшарованого збідненого паливоповітряного заряду (РЗППЗ) за навантажувальною характеристикою (n = 3000 хв-1). Визначено емпіричні залежності зміни показників газообміну від навантаження: витрати продувочного та випускного каналів μ; витоку продувочного повітря υ; залишкових газів γ; надлишку продувочного повітря φо; наповнення ηv; продувки φ; використання продувочного повітря ηв; ККД продувки ηs. Визначено, що для зниження γ та збільшення ηv за РППЗ необхідно спрямовувати потоки продувочного повітря всередину камери згоряння способом встановлення додаткового продувочного каналу навпроти випускного вікна.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Розробка сучасних охолоджувачів наддувного повітря
    (Видавець Торубара В. В., 2023) Гогоренко О. А.; Мошенцев Ю. Л.; Немченко А. В.; Gogorenko Oleksiy; Moshentsev Yuryi; Nemchenko Andrii
    Представлені рекомендації щодо конструювання, виготовлення з використанням низькотемпературних олов’янистих припаїв та результати випробувань конструкції сучасного охолоджувача наддувного повітря. Результати випробувань свідчать про можливість переходу до подібних теплообмінників. Цей крок сприятиме зменшенню витрат під час їх виробництва і одночасно допоможе досягти максимального зниження температури наддувного повітря в ресивері двигуна. При цьому буде досягнуто зниження повітряного опору при інших рівних умовах експлуатації.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук