Логотип репозиторію
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Donchyk Tetiana"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Аналіз інформаційних процесів взаємодії стейкхолдерів освітньої діяльності
    (НУК, 2024) Маршак О. І.; Смикодуб Т. Г.; Ратушняк І. О.; Дончик Т. О.; Marshak Olena; Smykodub Tetiana; Ratushniak Ihor; Donchyk Tetiana
    На прикладі Відокремленого структурного підрозділу «Фаховий коледж корабелів Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова» розглянуто інформаційні процеси взаємодії стейкхолдерів освітнього процесу підготовки фахових молодших бакалаврів. Ідентифіковані зацікавлені сторони освітньої діяльності. Розроблено інформаційну модель взаємодії стейкхолдерів освітнього процеса підготовки фахових молодших бакалаврів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Дослідження процесів формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувача фахової передвищої освіти
    (2023) Маршак О. І.; Смикодуб Т. Г.; Ратушняк І. О.; Дончик Т. Г.; Marshak Olena; Smykodub Tetiana; Ratushniak Ihor; Donchyk Tetiana
    Розглянуто процес формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувача фахової передвищої освіти. Розроблено дорожню карту формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувача фахової передвищої освіти з урахуванням галузевого контексту. Методику впроваджено у Відокремленому структурному підрозділі «Фаховий коледж корабелів Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова».

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук