Логотип репозиторію
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Afanasiev V. S."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Розробка проекту PR-кампанії для просування новинного регіонального медіа «НикВести»
    (НУК, 2024) Афанасьєв В. С.; Afanasiev V. S.; Спаній О. С.
    Кваліфікаційна робота присвячена розробці проєкту PR-кампанії для просування регіонального новинного медіа «НикВести». Основною метою дослідження є формування ефективної комунікаційної стратегії, що сприятиме підвищенню впізнаваності інформаційного ресурсу, зростанню лояльності аудиторії та конкурентоспроможності в регіональному медіапросторі. У першому розділі роботи розглянуто теоретичні засади створення PR-кампаній, їхні цілі, види, етапи реалізації, а також специфіку застосування PR-інструментів у сфері регіональних новинних сайтів. У другому розділі здійснено аналіз PR-діяльності сайту «НикВести», вивчено контент, конкурентне середовище та проведено SWOT-аналіз. Третій розділ містить розробку проєкту PR-кампанії для просування медіаресурсу, що охоплює постановку цілей і завдань, бюджетування, визначення ключових інструментів і каналів комунікації, створення графіка реалізації, а також методику оцінювання ефективності кампанії. Результати дослідження можуть бути використані для реалізації інформаційних стратегій в діяльності локальних ЗМІ, з урахуванням сучасних тенденцій у сфері цифрової комунікації та медіапросування.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук