№ 1 (499) 2025
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд № 1 (499) 2025 за Автор "Bredikhin Dmytro S."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розробка інформаційної структури проєкту створення веб-платформи для підвищення екологічної культури населення(2025) Зюзюн В. І.; Бредіхін Д. С.; Ziuziun Vadym I.; Bredikhin Dmytro S.Дослідження зосереджено на розробці інформаційної структури веб-платформи, спрямованої на підвищення екологічної свідомості. З огляду на зростаючі екологічні виклики, цифрові рішення відіграють ключову роль в освіті та залученні населення. Це дослідження пропонує структурований підхід до створення веб-системи, що сприяє екологічній відповідальності через організоване поширення інформації, інтерактивні інструменти та залучення користувачів. Розглядаються основні виклики, пов’язані з екологічною свідомістю, та роль цифрових платформ у їх подоланні. Аналіз існуючих ресурсів виявляє прогалини у доступності, взаємодії та персоналізації. На основі цих висновків запропонована платформа інтегрує аналітику даних, моніторинг у реальному часі та інтерактивне навчання, щоб надати користувачам актуальні екологічні знання. Розробка платформи здійснюється за багаторівневою архітектурою, що забезпечує масштабованість, зручність використання та ефективність. У дослідженні розглядаються технічні аспекти, включаючи управління базами даних, дизайн інтерфейсу користувача та стратегії організації контенту. Особливу увагу приділено адаптивним алгоритмам навчання, що персоналізують подачу матеріалу відповідно до уподобань користувачів. Також платформа включає елементи гейміфікації та функції спільноти для покращення залученості та засвоєння знань. Прототип платформи проходить тестування користувачами та аналіз відгуків. Результати свідчать про значне покращення рівня залученості та збереження інформації порівняно з традиційними методами екологічної освіти. Дослідження робить висновок, що добре спроєктована веб-платформа може ефективно сприяти підвищенню екологічної свідомості та популяризації сталих практик серед різних груп користувачів. Ця робота робить внесок у сферу екологічної інформатики, пропонуючи цифрову модель екологічної освіти. Подальші дослідження зосередяться на вдосконаленні персоналізації на основі штучного інтелекту, розширенні різноманітності контенту та інтеграції відстеження екологічного впливу в реальному часі. Отримані результати є цінними для розробників, політиків та організацій, які використовують цифрові рішення для підтримки сталого розвитку.